onsdag 28 januari 2009

Reashopping

Egentligen ska jag inte springa på stan och shoppa i och med vår resa, men ibland kan man ju bara inte låta bli! :-) De senaste dagarna har jag gjort lite fynd faktiskt och det har mest handlat om kläder till E. Hittade dessa två set hos Mexx och betalade strax över 200 kr för alla fyra plagg.

De nedersta är fodrade och har små fickor på benen och tryckknappar som E gillade att stänga och öppna själv. Blir perfekt nu till våren och även till hösten för de är lite stora än. Tröjorna har små små strasstenar utspridda på framsidan och kostade ju nästan ingenting. De lila byxorna gillade E direkt och de är oxå fodrade. Å idag sprang jag in på Zara för att se om det hade kommit in några roliga sommarkläder och framför allt badkläder till E. Då hittade jag denna söta topp med en apa på och byxor i hennes storlek på rean, kanonklipp!


Sen har jag hittat lite saker till mig själv oxå, idag köpte jag en BH som hade kostat 650 kr och nu - 195 kr. Perfekt! I söndags hittade jag en klänning från Soaked för 50 kr, jepp det är sant! Ibland springer man verkligen på fynden utan att ha planerat det - fast det kanske gäller för alla inköp...hmmm...samvetsfråga :-)

Inga kommentarer: