måndag 7 maj 2012

Tillbaka!


Så var man tillbaka i bloggvärlden igen! Tog mig en paus som den här gången blev liiite längre än jag själv hade tänkt.
Allt är bara bra. Har haft otroligt mycket på jobbet vilket ledde till att jag inte orkade blogga på kvällen när jag kom hem. Men nu så, nu hoppas jag att vi ska rulla igång igen!

Om 9 dagar far jag till Nice med väninnorna. Ska bli så himla kul. Då jag flyttade ifrån min hemstad för 13 år sedan ses vi inte så ofta numera. I Nice får vi 5 dagar att bara prata, äta och dricka utan att störas av våra män/pojkvänner och barn. :-)

Har några enstaka inköp kvar innan jag åker - hela garderoben skulle jag vilja byta ut egentligen, och det finns ju bara såå mycket fint i butikerna nu! Galet!
Sen blir det ju lite shopping i Nice oxå, vilket jag ser fram emot.

Hoppas ni alla mår bra!

M♥

2 kommentarer:

K som i Katrin sa...

Hej M!

PoMs mamma, K, här igen! Vill bara säga att det är roligt att ha dig tillbaka - brukar titta förbi din blogg titt som tätt och vart nästan...tja orolig? när det inte kom några uppdateringar på så länge. Roligt att höra att det är bra, njut av alltid underbara Nice.

Bästa hälsningar
K

"M" sa...

Hej K som i Katrin!
Åh så glad jag blir över din kommentar! Tack snälla! ja, det blev liksom lite mycket av allt ett tag nu i vår så jag fick ta mig en bloggpaus, som i och för sig blev lite längre än jag tänkt mig, men välbehövlig.
Kram kram