onsdag 23 maj 2012

Bags

Här är mina väskor som jag fyndade i Ventimiglia i fredags. En messengermodell i tunnaste finaste skinn i färgen cognac och med nitar längs med sidorna, görsnygg och perfekt i storleken. Oprutad fick jag den för 50€. Den andra är i tunn härlig mocka, fanns i en mängd olika färger. Vännerna köpte i turkost, superfina! Men jag fegade ur och köpte beige! :-) Fiffigt med den lilla "plånboken" som är fäst i kedjan och som löper genom öljetten, ingen risk att man tappar den!
De kostade 18-20 €...galet billigt!


Nu i efterhand har vi läst lite mer om marknaden och vi inser att vi missade hela matdelen med parmesan, tryffel, olivolja och honung från lokala odlare. Nej, jag är inte färdig med Ventimiglia, det känner jag! :-)
Så mitt tips är, åker ni till Nice, ta en avstickare med pendeltåget!

M♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst var det 18 euro den kostade....host host
La Anna

Anonym sa...

Hur snygga som helst, båda två! :) //Lenita

"M" sa...

Tack Lenita, visste att du skulle gilla dem! :-)