onsdag 16 november 2011

Vintern på väg?



I morse var det riktigt kallt. Ett tunt frosttäcke. Letade fram Es nya vinterkläder och det var en nöjd tjej som speglade sig i spegeln i morse: "- mamma, jag ser ut som en riktig skidtjej!"


Eftermiddagen spenderas på möte i fantastisk lokal vid Göteborgs hamn. Det var riktigt svårt att koncentrera sig på mötet, blicken ville gärna vandra mot fönstret och utsikten.


Efter mötet mötte jag upp finaste kollegorna för lite afternoon tea på Brogyllen på Västra Hamngatan. Stamstället där jag inhandlar mina frukostfrallor å de har de underbaraste bakverken kan ni tro! Valfritt gott té, scones, grädde, marmelad, sandwiches, liten kaka och färsk melon ingick i "paketet" och vi fick en mysig stund efter jobbet!


I morgon drar jag till Helsingborg för konferens och möte och sen hoppas jag på en snabb färd hem på E6:an för vidare transport till tennislektionen! Can't wait!

Sen blir det till att sova i några timmar innan vi far till Oslo på fredag morgon för möte, puh!

M♥

2 kommentarer:

Nicky sa...

Härlig blogg du har! :) XO

"M" sa...

Tack! Du med!
Kram