fredag 11 november 2011

Äntligen fredag!

11 111 meter elleeeer?


Varit iväg på möten nästan hela dagen igår och idag och på väg tillbaka till kontoret hamnade jag mitt i firandet av den "nya" Kungsgatan är i Göteborg. Man har rustat upp själva gatstenen och idag bjöd man på tårta längs med hela Kungsgatan, en mäktig syn kan jag lova! Var själv inte på plats när tårtan delades ut men såg många som såg lystna ut! :-)


Flera av butikerna hade även 11 % rabatt med tanke på dagens datum och i Domkyrkan vigdes 11 st par idag kl 11.11.


Gårdagens übertennisträning börjar kännas...Vår ordinarie tränare är på semester så vi hade vikarie...oh my säger jag bara! Det var fruktansvärt men såå kul! Vi har honom även nästa vecka, ser faktiskt fram emot det. Kul detalj: jag har spelat med ett juniorracket tydligen! haha inte tänkte jag på det när jag köpte min racket. Uppdraget i helgen blir att hitta ett nytt!



M♥

Inga kommentarer: