onsdag 2 november 2011

Mår bättre!

Tiden går fort nu, snart jul! :-)


Antibiotikan gjorde susen och nu mår jag riktigt bra igen. Har dock lite hosta kvar och enligt läkaren så får jag nog räkna med att den kommer att stanna några veckor till.


Helgen blev riktigt lugn och det var nog bra att jag fick vila mig lite i kombo med medicinen.


Veckorna rullar på och nu är det redan den 2 november. Hualigen så fort det går!


I morse var vi till öron- näsa- och hals med E då vi tycker att hon snarkar lite för mycket för att vara 5 år. Undersökningen gick bra och läkaren tyckte vi skulle avvakta då E inte visar några symtom på trötthet dagtid som tydligen är vanligt, och i kombination med dålig aptit så brukar man råda att göra en ingrepp. Men som sagt, E uppvisar inget av detta så ingen operation av polyper alltså, superskönt!


Idag har jag även var i väg och fixat mina naglar igen. Fransk gel. Skönt att göra något som piggar upp nu när solbrännan är gone och huden börjar skifta i grått/blått! :-)


M♥

Inga kommentarer: