tisdag 29 november 2011

Tillbaka med nya krafter!




Solen skiner i mitt sinne nu! :-)




Lång historia kort; jag fick ett besked för någon vecka sedan angående ett test jag gjorde för några år sedan gällande en leverfläck jag tog bort då och helt plötsligt vändes allt upp och ner. Riktigt ångestframkallande och något jag aldrig vill uppleva igen. Träffade läkare i fredags som slutbehandlade och han gav mitt ett mycket positivt besked innan jag åkte hem. Allt bara släppte, oron i magen, huvudvärken, tankar om elände och annat som snurrat i mitt huvud den senaste veckan.



Nu är jag åter lugn igen coh vi "firade" i fredags kväll genom att sambon kom hem med färska räkor, kräftor, vin och blommor. Tack älskade D för att du är min! Å tack alla fina vänner! Love ya!


Min tankar går till dem som fick ett allvarligare besked än mig i denna härva.


M♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram Gumman// A