onsdag 17 november 2010




Kollegan och jag tog en sväng ut på lunchen för att kolla in årets julsortiment i olika inredningsaffärer och hittade en hel del! Den fantastiska butiken Grönbergs interör på Kungsgatan är himmelriket för dig som gillar juldekorationer som är både romantiska och lite svulstiga i färg och form.
Tog även en sväng in på Port House men där bjöds vi inte på några direkta överraskningar, tyvärr. Klassiska juldekorationer dock och en å annan liten pryl kan nog få flytta in hemma hos mig närmare jul.
Avslutade det hela med en besök på Casa Linné och hittade ett te som var som klippt och skuret för mig - rosa burk med tesmaken "Bangkok" - kunde ju bara inte motstå det. Tyvärr var teet i sig ingen höjdare, grönt te som luktade hö! Usch, nej inget för mig! :-) Men tjusiga tepåsar var det i allafall och burken hamnade bland mina andra pastelliga burkar på köksbänken!

Inga kommentarer: