torsdag 25 november 2010

Gårdagens fynd

I know - inte världens bästa bild - men det bidde blandad kompott på inköpen - påslakan, servetter, örngott, kuddfodral svarta och stickade vita och svarta, förkläde. Riktigt nöjd och kuddarna blir nog fina i nya soffan och fåtöljen!

Hade ju fått en inbjudan till Lexingtons utförsäljning som startade idag och pågår till lördag men vilken överraskning jag fick igår eftermiddag, en inbjudan till VIP utförsäljningen igår kväll dök upp i min inbox! Yes! Sagt och gjort - hoppade på en buss och lyckades via några små omvägar(=vilse i Mölndal) ta mig till lagerlokalen. Det hela startade kl 17 och jag var där strax efter kl 18.00 och då var kön till kassan redan jättelåååååååång. Tog god tid på mig och lyckades fylla en kartong med godsaker. Vilka priser! Helt otroligt och många av varorna finns i butikerna fortfarande. Till slut ringde jag sambon som tillsammans med E kom och hämtade mig. MEN innan hemgång lyckades även sambon hitta en mängd tröjor som åkte i kartongen de med! De riktigt luttrade hade blå IKEA kassar - att tänka på till nästa gång! :-)

Inga kommentarer: