tisdag 18 maj 2010

Nytt!

Idag hämtade jag ut paketet från England och däri låg E's nya stövlar och Converse. Så fina!

Hade även ett paket från Adlibris - Leilas två senaste kokböcker - skall läsas med andakt! :-)

Å ännu ett paket från HM. Den lilla fuskpälsen rear de ut just nu på nätet, 79.90 istället för 199 kr ute i butiken såg jag häromdagen. Den hängs in i garderoben och tas fram lagom till hösten. Och tunikan från HM's Garden kollektion blir nog fin till midsommar.

Hittade ett linne till 8-10 år men det blir som ett fräckt storlinne till E och den lilla kavajen hittade jag på rean för 50 kr, rena rama thaipriset! :-)

Ny keps från Gant outlet i Norrtälje.

2 kommentarer:

Under min himmel sa...

Vilka fynd! Har kikat på pälsvästen jag med till min lilla tjej, fint ihop med tunikor och klänningar.

Mvh S

"M" sa...

ja, det är rätt förvånade att de kan ha samma varor i butiken just nu som de rear ut för över halva priset på nätet. Men bra för oss kunder så klart! :-)