torsdag 27 maj 2010

Magic lip balm..

"Magic lip balm"

I Thailand sprang jag in på ett apotek och skulle köpa ett typ lypsyl till E som tjatat i flera veckor "-jag vill ha ett eget mamma!". Köpte dessa tre som jag tyckte var söta. E fick en och satte genast på sig det och jag tyckte att hennes läppar blev lite rosaröda så där...tänkte inte så mycket på det förrän jag såg senare efter några minuter att hon var helt röd utanför läpparna, ja då såg jag ju, "lypsylet" reagerar på värme och blir rosarött! hahahahaha.

Å vad tror ni våra 24 st läppbalsam gör då - jo de blir oxå färg.....knallcerise som knappt går bort! hahahahahahaha.. Vilket kap va? Men hylsorna är ju fantastiskt söta så jag har gett bort några ändå, MED instruktion! :-) Tittar man riktigt nog så står det ju faktiskt "Magic lip balm" på asken, men vem tänker på det? :-)

Inga kommentarer: