måndag 13 juli 2009

Shopping

Sista veckan innan semestern tog jag en "sista" runda på stan för att kika runt lite och gjorde lite fynd på Iems. Bl.a denna söta risburk och den fina STORA badväskan! Hittade även en stor medicinlåda i grått med fack och insats till det oslagbara reapriset 99 kr! Perfekt!
Efter en tur till IKEA kom jag hem med bl.a. detta:Små förpackningar av flingsalt med 4 olika smaker, perfekt till sommargrillningen. "Smoke" luktar helt fantastiskt och är nog gott på en fin köttbit.Brödmix! Det passade ju perfekt när vi hade besök och ville ha lite färskt bröd här hemma!Haha, åkte ju inte till IKEA för att köpa MAT, utan det blev en del inredning oxå förstås. Dessa söta "smörgåsbrickor" har jag kikat på tidigare och nu reade de ut dem för 15 kr st.Butiken Solgläntan ligger i närheten av där vi bor och de hade lite Lexingtonrea där i förra veckan och jag hittade detta kuddvar till 50% rabatt. Blev perfekt till gästrummet! Idag åkte jag dit igen och köpte ett till, ifall jag vill ha dem i vårt sovrum framöver.
Upptäckte att Lexingtonkuddarna passade bra till mina kuddar som jag sytt av det indonesiska tyget jag köpte i Thailand i våras och som jag har i våra soffor...hmmm. :-)På butiken Spojl hittade jag dessa knickers från Molo till 50% rabatt. Supersöta och i mjuk bomull. Butiken har 50% på allt just nu, är däremot osäker på öppettiderna.Hittade denna ljusstake på loppis igår för 25 kr. Den kommer att bli superin till jul när jag har fått måla den i vitt och med stora fina julrosetter som ljusmanchetter. Den är hög, ca 55 cm och nästan lite "kyrklig".Dagen skörd från ICA Maxi blev detta superfina betongfat med rosor för 15 kr...

Inga kommentarer: