tisdag 28 april 2009

Bloggpaus

Min lilla modell - som taget ur en postorder katalog! hahahaha
Nu känner jag mig redo att börja blogga igen, har haft en paus och det har varit rätt skönt, men ikväll känner jag mig rätt pigg så några inlägg ska jag nog kunna få ihop! :-)
I helgen städade vi lägenheten. Även fast vi inte har varit där på 4 veckor så blir det ju vansinnigt dammigt och när vårsolen strålar in, eller försöker stråla in för våra fönster är en skam för huset! :-), så ser allt värre ut. Så det var bara att hugga in! E åkte till Liseberg med sin farmor och farfar och var på ett strålande humör! Hon hade nämligen fått 2 par nya skor och ny Mimmitröja som hon genast ville ha på sig, och så fick det ju bli! :-)


Nya och än så länge vita.... :-)E's nya VITA Converse efter 3 timmar på Liseberg...hahaMimmi tröja från Lindex
Det blev även ett par beige ridbyxor till E från Lindex. De hade 25% på hela köpet en dag i förra vecka så jag passade på. De är supersöta på, fanns i cerice och svart oxå.

Inga kommentarer: