måndag 28 april 2008

Mer sommar än vår!

Mitt olivträd som åkte ut på balkongen förra helgen och ska stanna där till september ungefär. När vi bar ut det upptäckte jag att det hade kommit EN liten oliv!! Häftigt!

Hej!!

Jag vet...det har gått lite får lång tid mellan inläggen och vad kan jag skylla på? Vädret, mycket att göra på jobbet eller bara det att jag har sååå otroligt mycket att berätta och visa från vår resa att jag inte vet vart jag ska börja! :-)

Min plan är i alla fall att börja med att skriva ett inlägg för varje stopp under resan -alltså 5 STORA inlägg! :-) Vad tror ni om det?

Idag har det varit ett såå otroligt väder här i Göteborg! Det var 15 grader redan kl 8 i morse när jag och E gick till dagis och det känns ju så underbart att slippa overall, vantar och tjocka kängor. Nu är det gympadojjor som gäller och E fick ett par nya i lördags, ett par vita och hon såg riktigt tuff ut när hon spatserade ut från butiken med de nya på fötterna, för jo'rå, inte ville hon ta av sig dem när vi skulle betala dem så vi slängde upp henne med fötterna först till expediten!
E's nya skor som hon var såå stolt över. De blir fina till hennes nya jeans som vi köpte i Thailand(bild kommer senare) och till kjol/leggings!

Inga kommentarer: