tisdag 11 oktober 2011

Med posten..

Hade beställt en del saker som ramlade in igår och idag med posten. Hade nästan julafton här hemma med alla paket! :-)

Bl.a. så kom min nya vinterjacka och jag är supernöjd. Nu börjar det blir riktigt kallt på morgonen så den är efterlängtad.





Sen bidde det lite hårschampo/balsam från Redken.... :-)





A lot - MEN, jag beställer från England där det är MYCKET billigare än här hemma, ett tips!

Och idag kom även mina Campadre fynd, skönaste och sötaste Uggisarna!







Nu är det slutshoppat! :)




M♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej M! Är också ett stort fan av Redken men brukar köpa på BeautyPlanet för 169 kr st - vad får du ge när du köper från England? Är det billigare än så får du gärna tips om länk dit du handlar :)

Bästa hälsningar K

"M" sa...

Hej K!Ja, schampon ligger på strax under 100 kr, frakten ca 100 kr. Jag har börjat att beställa mer å mer från England faktiskt, bra kurs på pundet just nu oxå!
http://www.gorgeousshop.co.uk/redken/
Lycka till!
M

Anonym sa...

Redkenrea med andra ord, hurra!

Tack för tipset!

Hälsningar K!

Johanna sa...

Det är helt sjukt att Redken är så billigt i USA och England. En hårkur som jag betalar 500 sek för här i Norge kostar 20 dollar i USA. GALET!

"M" sa...

Ja, jag håller med. Tur då att vi kan "importera" Redken produkter till riktigt bra pris direkt från England! Grattis till graviditeten förresten! Spännande!