onsdag 13 juli 2011

Hos farmor





I förrgår spenderade vi dagen ute hos min farmor. Vi klippte och fixade med hennes stora gräsmatta och hon var såå nöjd efteråt. Precis när vi skulle åka så ville hon att jag skulle kika på lite saker som hon skulle ge bort till en loppis....Några saker fick föja med mig hem! :-)














Hos farmor





Mina fina "fynd". Många av sakerna bär massor av barndomsminnen från farmor och farfar.
Vi har haft några riktigt softa dagar. Lunch ute på stan och sedan har jag legat i pappas solstol och läst Lantliv "sommarhem" och blev ännu mer sugen på ett sommarställe! Det fina vi kikade på i förra veckan blev jag lite smått förälskad i men tyvärr blir vi inte ägare till det stället. Men jakten går vidare och vi har ögonen och öronen öppna ifall det skulle dyka upp något.



Uppdatering - Idag hade jag "dejt" på stan med några gamla klasskamrater och vi fick shoppat lite på rean som pågår och sedan blev det god lunch och mycket skratt förstås!

Inga kommentarer: