måndag 11 juli 2011

Framme

Så har vi då äntligen kommit till semesterns första riktiga dag - underbart! Vädret är helt OK - varmt men molningt. Vi startade kl 9 i lördags morse och styrde bilen mot en outlet"by", Gällstad, utanför Borås. Blev kvar i 4 timmar för vilka fynd vi gjorde! Hittade massor av fina Sail Racing kläder för rena rama vrakpriserna, O'neill kläder och skor, 8848 och massor av annat smått och gått. Så nu ser jag ut som en riktig bryggseglare! :-)


Glada och nöjda hoppade vi åter igen in i bilen och var i Norrtälje tidig kväll.





Igår hade vi en jättemysig dag. Det började med sjötsättning av mammas och hennes mans lilla pärla. en fin gammal träbåt med blänkande krom.



Sen åkte vi ut i min brors nya båt och hade med oss god mat och fika. Väl hemma igen gjorde vi oss i ordning för att gå hem till goa vännerna för middag. Vi hade en supermysig kväll A! God mat och många härliga skratt! Tack!





Gåvan till värdparet - örtkryddor i praktisk korg att ta med till sommarstugan!



Idag har jag varit hos en sjukgymnast som kikat på min arm. LIte övnignar, massage och ultraljud blev det och nu hoppas jag att armen forsätter att krya på sig!

Inga kommentarer: