torsdag 23 juni 2011

Dagens fix

Spännande dag. Hade möte i förmiddags angående vår omorganisering av en viss del av verksamheten och det kommer att bli jättebra! Skönt, ett steg i rätt riktning! Efter det hade vi sommaravslutning med lunch, glass och jordgubbar och sommarpresent. Hann med en sväng på stan innan jag åkte hem. Det pågår ju massor av reor på stan och man blir ju alldeles nipprig! :-)
Inne på Timberland hittade jag ett par fina gummistövlar till E som blir superduper till hösten.


Köpte lite blåklint till midsommarbordet i morgon och även en söt liten miniblomma som jag inte har en aaaning om vad det är för något. Pytteliten med små söta vita blommor. Just den här plantan är superliten och ryms i min hand, fanns även i ljus lila. Någon som vet kanske?


Burkar från Ib Larsen inhandlat på Grandma's idag. Perfekt till müslin och flingorna och det blir genast lite mysigare på frukostbordet. Grandma's är för övrigt min favvisaffär:-)
Och till sist måste jag bara visa E's fina midsommarstång som hon gjorde idag på dagis! Är den inte den finaste? :-) Den har en given plats på bordet i morgon.


Inga kommentarer: