torsdag 27 januari 2011

Straffet..


...för att jag köpt många härliga, snygga, fräscha sängkläder det senaste - kvalsterallergi! Jepp, jag fick ett tips från en kollega igår, "- kolla om det inte är kvalsterallergi". Å nu när jag googlat lite här idag så tyder alla symptom på detta!

Min läkartid om några veckor lääängtar jag till för nu har jag haft detta lite för länge och har tröttnat på att vakna mitt i natten med nästäppa och pip i bröstet.

Nä, usch och fy va äckligt, kvalster, hualigen! :-)


Hälsar

Hobbyläkaren M

:-)
För övrigt har det varit fullt upp. I helgen hade vi besök av min pappa och min farmor. Vi har ätit och druckit gott och farmor har blivit ompysslad. Det är nu snart 2 år sedan min farfar gick bort och nu kan hon nästan prata om honom utan att bli ledsen. Hon är 83 år och pigg som en lärka men drabbades av starr för snart 20 år sedan vilket medfört att hon har fruktansvärt dålig syn. Men det stoppar inte henne från att ligga på golvet och leka med E, riktigt härligt att se!
Till helgen blir det lugnt. Vill handla lite nya blommor till vardagsrummet, så vi får se vad vi hittar på.