torsdag 12 augusti 2010

Sommarshopping














Lite blandade småsaker jag köpt under semestern. Renhornet är en flasköppnare från Edblad & Co, som blir fin till julbordet. Hängaren även den från E & C. Det bladformade fatet är gammalt och som jag hittade när jag rotade igenom vår gamla sommarstuga ute hos min farmor. En tur till Östermalmshallen resulterade i gott te på lösvikt och vi hann även att springa in på Svenskt Tenn där jag kompletterade med flera tabletter från Josef Frank, som by the way har säsongens finaste påsar just nu där de hyllar Josef Frank 125 år samt har en ny och fräsch hemsida. Lite ljuslyktor från Serholts outlet, dessertbestick från Kosta Boda outlet som är perfekta till E! :-) Söt liten geishapincett som jag "behövde"..haha..fler muggar från Rice till E och avslutningsvis söta ljuslyktor från Mio's rea, 10 kr st. Ja sen har vi ju köpt ny bil oxå....hahaha och sambon köpte till slut sitt ljudsystem så han är väääldigt nöjd och glad just nu! :-)

Inga kommentarer: