tisdag 10 augusti 2010

Sommarens loppisfynd!

Tycker det är kul att gå på loppis, händer inte så ofta dock, men under sommarens semester i Norrtälje besökte vi en loppis(jag får mer eller mindre draaa in sambon för han gillar verkligen INTE loppisar haha) på väg hem från våra vänner och fyndade några fina silverbrickor.


När vi sedan kom hem till Gbg så fick jag ännu en gång ta sambon under armen och besökte då Holmens loppmarknad( har lite bacillfobi så loppisar är egentligen inte min grej heller, hualigen!), luktar konstigt, MEN väl där hittade jag en fåtölj som blir de närmaste veckornas projekt + lite fler silverbrickor som jag tror kan bli superfina till jul med blockljus och mossa! De kostade mellan 5-10 kr st!.

Hittade även sliverljustakar, i nysilver, putsade upp den mörka och den blev riktigt fin, lite lagom sliten så där och blir fin som uddapjäs bland de andra.10 kr st! Vill ha fler gamla så fler besök på loppisar/antikbutiker lär det nog bli!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättesnyggt med olika udda stakar i silver!! Kram Anna