tisdag 17 augusti 2010

Dagens lunchshopping

Var tvungen att ge mig ut idag på lunchen och komplettera E's regnställ till dagis. Överdragsbyxorna tålde inte väta så mycket så jag köpte ett par svarta galonisar på Lindex idag. Sen sprang jag på lite annat smått och gott oxå... :-)


Tänkte jag skulle testa Dermalogica nu ett tag framöver. Har använt Shiseido i flera flera år och har inget problem med hyn direkt men tänkte att det kunde vara roligt att testa och se om jag känner någon skillnad. Så idag köpte jag ett kit, så får vi se!


Passade på att köpa mig en ny bodylotion samtidigt, just nu erbjudande på Biotherm 149 kr.


Sen kunde jag inte låta bli att gå in på HM och kika lite och det slutade med ett par treggings till E i starkt cerise samt sötaste sjalen med fjärilar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusan så billig Biotherm, måste kolla om dom har samma pris på nätet :)
// Anna

"M" sa...

:-) Jepp!