torsdag 11 februari 2010

Sitter å surfar och...


...har precis bokat flyg från Chiang Mai ner till Phuket i mars - sen vet vi inte riktigt vart vi skall ta vägen, stanna eller åka vidare till Phi Phi el Koh Lanta...hmm...lyxproblem, jag vet! :-)


Måste gå och lägga mig - har riktigt intensiva dagar på jobbet just nu. I morgon ska vi vara barnvakt, två små troll kommer och ska äta tacos och sova kvar, det lär bli bus kan jag tro! :-)

På lördag ska jag träffa en kompis från Stockholm som är nere på besök, vi ska shoppa, fika och prata strunt! Sen vankas schlager på kvällen.

Söndag blir tyvärr inte så som jag hade tänkt mig - jobbmiddag! Hade ju varit mysigare att vara hemma och äta lite gott med E och sambon på alla hjärtans dag, men så fick det bli nu. Kan ju alltid äta en mysig lunch istället.

Men först ska vi klara av fredag, sen heeeelg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!

Beach Cottage Studio sa...

Have a great weekend and Happy Valentine's Day!! ~Kristine