söndag 9 augusti 2009

Tiden räcker inte till!

Idag har det regnat nästan hela dagen här i Göteborg.

Tiden räcker inte till känner jag just nu, det blir lite glest mellan inläggen här på bloggen just nu.

Har nu jobbat första veckan efter semestern och det känns faktiskt helt ok, faktiskt. Igår tog vi en tur ner till Skrea, Falkenberg och hade en supermysig dag med bad och sol, kanske den sista? Renoveringen av vårt vardagsrum+hall går mot sitt slut och vi som "bara" skulle fixa vardagsrummet, fortsatte ut i hallen och ringde in en golvslipare som slipade upp fiskbensparketten som blev som ny! Mina småprojekt börjar oxå bli klara och nu återstår bara tapetseringen av vårt lilla kapprum i hallen(köpte och hämtade tapeten i förra veckan) sen kan jag börja inreda på allvar! hahahahaha

Idag har E varit på kalas utanför Göteborg, det gick bra, de hade superkul och busade som tokar och när vi väl var hemma igen på eftermiddagen, bytte hon om till mysoverall och somnade i soffan på bara några minuter, totalt slut! :-)

I morgon åker jag till Köpenhamn för möten i morgon kväll och tisdag morgon, nu är man igång igen! :-)

4 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Halkade in här för första gången och scrollade ner lite..... skrattade och tänkte att jag är inte ensam..... det är ju nästan ett måste attta sige n vända till Thailand varje år...... men det finns ju så mycket annat och ändå hamnar vi alltid i vårat Thailand..... *fnissar*

Måste nog kika lite mer här nu.

Kram Linda

"M" sa...

Hej Linda och kul att du hittat hit!
Ja, Thailand ja, hur ska man lyckas slita sig därifrån och vill man det? :-) Nej, det blir nog en sväng till....

Ha de så gott och välkommen hit igen!
Kram M

A home far away sa...

Hej.
Den kamera som jag fastnade för är Canon 500D, uppfäljaren till den jag redan hade:). Det är superbra!

Kram Gunilla i Singapore

"M" sa...

Hej Gunilla och tack för snabbt svar! Ska absolut tänka på saken!
Kram kram