måndag 4 juni 2012

Födelsedag

I lördags fyllde sambon år så det blev uppvaktning på morgonen och sedan blev det lååång frukost med massor av gott! Sambon bakade Leilas bullar och E gjrode kokosbollar och på kvällen åt vi en god middag bestående av kalvschnitzel med massor av citron, kapris och grillad sparris.
Igår kom sambons familj för att uppvakta honom så det var full rulle i söndags med.
Själv har jag mått sådär, förkylningen blev värre under lördagen men jag tog det lugnt och idag måndag känns det faktiskt lite bättre.

Har oxå börjat att läsa en otroligt bra bok - Pansarhjärta av Jo Nesbö. Ruggig men spännande! Brukar ha mina "lässtimm" några gånger per år och nu känner jag att det är dags igen. Jag har ju ett gäng böcker från bokrean i våras som ligger och väntar!
M♥

Inga kommentarer: