söndag 10 januari 2010

Jo då, jag är fortfarande här!

Foto: Vi.sualize.us

Hej alla! Har haft en låång välförtjänt(för mig i alla fall)bloggpause och nu känner jag mig redo att ta mig an den igen! Hoppas ni alla har haft en underbar julferie och att 2010 startat väl!

Idag har vi bara latat oss här hemma. Både jag och E har varit sjuka och hängiga en längre tid men nu hoppas jag att det snart skall vara över. E är fortfarande hostig och jag själv vaknar varje morgon men rejält halsont som dock avtar under dagen och så har det varit i över en vecka nu. Vi får se vad det blir av det...hmm.

I morgon börjar jobbet på "riktigt" och jag har fullt upp innan vi far till Thailand i slutet av mars. Bl.a. kommer jag förmodligen åka ner till Cannes i nästan en vecka och kommer hem 6 dagar innan vi far vidare till Thailand så det blir mycket förberedelser nu framöver, både på jobbet och här hemma.

Inga kommentarer: