tisdag 22 december 2009

Packar!


Här pågår packning för fullt och klockan börjar bli sent. Har slagit in alla julklappar, betalat räkningar, packat för E, plockat i ordning här hemma och slutligen har jag börjat med min egen lilla klädhög som ska med upp. Vi ska försöka komma iväg i skaplig tid i morgon bitti och hoppas vara framme vid 16 tiden(med ett stop för att hämta våra nya 2 set Lexington dubbelpåslakan med tillhörande örngott som väninnan köpte å mina vägnar för några veckor sedan på jooordens Lexington rea/outlet, betalade 500 kr setet..sjukt billigt!).

Pappa bjuder på fläskpannaka har han lovat när vi kommer fram, gott!

Ska bli skönt att komma "hem", var drygt ett halvår sedan sist. Får se om det blir luckor för lite bloggande via min Iphone - kan ju alltid försöka! :-)

Med detta vill jag bara önska er alla en riktigt GOD JUL!! Kör försiktigt ni som ska ut på vägarna och var rädda om er.

kram M

Inga kommentarer: