måndag 14 december 2009

Helgen


Helgen har verkligen cirkulerat kring E! Det hela började med luciafirande på dagis med efterföljande fika. Det var såå mysigt att se E med alla sina kompisar som för dagen var klädda som pepparkakor, tomtenissar, stjärngossar och lucior! Lämnade dagis efter avslutad "föreställning" med en varm känsla i magen!

På eftermiddagen var det dags för "träning" med dansskolan inför föreställningen i lördags, allt gick bra! :-) Sen hade vi lite myspys med varma smörgåsar, chips, Idol-final och goa släktingar på besök, en riktigt toppenfredag. Lördag morgon gick vi upp tidigt och åkte ut och köpte årets gran. Hade siktat in på en kungsgran som vanligt men petig som jag är så hittade "vi" ingen som passade och eftersom vi ändå inte ska vara hemma så gick jag med på att köpa en "vanlig" gran och det hittade vi hur många som helst på Blomserlandet, såå fina! I morgon åker den upp så vi hinner att njuta av den innan vi åker iväg för att fira jul.

Nåja efter graninköpet åkte vi hem och laddade inför eftermiddagens stora begivenhet - dansuppvisning. Vi hade laddat med kameror och farmor och farfar var på plats. Det hela hann knappt att börja förrän tårarna började rinna på mig och sen fortsatte det under hela förställningen - de var såå duktiga, å när min lilla tårtsmula dök upp som krododil jag då hulkade jag nästan av gråt där jag satt! Hahahahaha. Sköta videokamera och torka tårarna samtidigt gick väl sisådär! :-)

Inga kommentarer: