tisdag 8 maj 2007

Fullt upp!


Har haft ännu en lång paus i mitt bloggande. Den här gången har en resa upp till Sthlm, till familj och vänner, gjort mig upptagen. Även ett besök av väninnor har "stört" mitt bloggande, men nu ska jag ta ny fart igen.

1995 ritade jag en pall som min bror gjorde åt mig. Träslaget är björk. Med tiden har jag ändrat tyget på pallens "kudde" ett antal gånger och just står den ommålad i vitt och väntar på nytt tyg. Den har/ska stå i hallen och fungerar som en sittplats. Tyvärr glömde jag att ta en bild av den i "gammalt" skick, men kommer att lägga in en bild på den som "ny".

Tills vidare drömmer jag vidare om vårt sovrummet och dess(förhoppningsvis) nya utseende(kanske som bilden ovan, snyggt avskalat) som vi hoppas skall komma på plats efter sommaren.

Inga kommentarer: