onsdag 8 december 2010

Julkalender




Som vanligt så här års så får man fullt upp på kvällarna. Paketinslagning, pyssel och annat smått och gott som skall fixas och donas med. Då blir det lite långt mellan inläggen märker jag! :-)


Nåja, i all hast förra tisdagen kom jag på: "- men herregud, E's julkalender". Hade bara köpt ett fåtal saker och "resten fixar jag sen". Upp på vinden, fram med förra årets alla delar; påsar, klädnypor och nummerlappar. I med lite kalenderklappar å upp på väggen! :-) HON var i allafall vääldigt nöjd på morgonen när hon upptäckte alla påsar! Nu är hela kalender fylld efter en repa på stan då jag letade småpryttlar att lägga däri. Hittade söta julgranskulor till hennes egen lilla gran på Balders Hage, trollpenna i en leksaksaffär och hårband/hårspännen och jojo på HM.Kom på att jag hade en massa tvålar och läppbalsam som jag brukar köpa i en butik i Chiang Mai med naturprodukter och de kitschiga lövtvålbladen var väääldigt kul att tvätta sig med i morse kan jag lova! E har nog aldrig tvättat sig så noga som idag! hahahaaha

Inga kommentarer: