torsdag 22 oktober 2009

Sjukstuga


Hej igen! Här hemma har det nästan varit sjukstuga sedan jag sist skrev. Själv blev jag dunderförkyld för att sedan bli matförgiftad i tisdags när jag och en väninna var ute och åt! Inte kul kan jag säga! Fy och usch! Var hemma hela dagen igår och bara vilade, idag däremot har jag varit på jobbet och det känns lite bättre, men vilken pärs det var!
Nåja, sen sista har jag varit iväg på en snabb kurs i silversmide - superkul och något jag kan tänka mig att fortsätta med. Gjorde en ring som jag ska fota och visa!
Svenssons ringde och sa att skänken kommer redan om 2 veckor istället för om 5 veckor, kul!
La ett besök hos IKEA i fredags och inhandlade ljus.....mycket ljus! :-)
Idag fick jag en inbjudan till ett stort jubileum här i Göteborg i slutet av november! Ska bli attans kul!

Inga kommentarer: